Tutor 1
Moreno Rodríguez, Diana Carolina
Resumen
The systematization of experiences report focuses on students taking the class of “Lectura y Comprensión de Textos”is then present at Pedagogical Practicum III context. Its main objective was to analyze the results obtained about activities on the critical reading and intertextuality. The research approach was qualitative and the methodology was action research.
Palabras clave
Comprensión de lecturas - Lengua extranjera - Colombia, Lectura crítica - Compresión - Colombia, Formación profesional de maestros - Lenguajes y lengua - Colombia, Lenguaje nativo y educación - Colombia, Lectura - Pruebas de aptitud - Colombia
Tipo de documento
Trabajo de grado - Pregrado
Licencia Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 4.0 License.
Fecha de elaboración
1-1-2016
Programa académico
Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras
Facultad
Facultad de Ciencias de la Educación
Citación recomendada
Daza Leguizamón, E. P., & Ramírez Ramírez, I. C. (2016). Sistematización de experiencias. La lectura crítica desde ejercicios intertextuales. Retrieved from https://ciencia.lasalle.edu.co/lic_lenguas/347
Publisher
Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras