Tutor 1
Muñoz Barriga, Andrea
Resumen
This research seeks to analyze how they conceive English teachers of cycle 1, 2 and 3 teacher professional development in the I.E.D. Miguel Angel Asturias, from the identification and description of the concepts related to system components assurance of teaching quality, continuous training and technological tools as categories derived from the analysis of the Education Sector Plan 2010-1014, Training Teachers in Colombia (IESALC, 2004), and the Colombian System Policies and Professional Development Training and Teaching (MEN, 2012).
Palabras clave
Formación profesional de maestros - Colegio miguel ángel asturias (I.E.D.) – Bogotá (Colombia), Personal docente - Análisis, Política pública - Implementación, Planificación educativa
Tipo de documento
Trabajo de grado - Pregrado
Licencia Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 4.0 License.
Fecha de elaboración
1-1-2016
Programa académico
Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras
Facultad
Facultad de Ciencias de la Educación
Citación recomendada
Cárdenas Valencia, C., López Carmona, L. C., Cruz Sierra, J. E., & Vargas Mendivelso, L. L. (2016). Estudio descriptivo sobre las concepciones de los maestros del Colegio Miguel Ángel Asturias acerca del desarrollo profesional docente: un proceso para el mejoramiento de la calidad educativa. Retrieved from https://ciencia.lasalle.edu.co/lic_lenguas/137
Publisher
Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras