Tutor 1
Herrera Beltrán, Claudia Ximena
Resumen
The present work contains the final report of the research labor carried out within the framework of the Master in Teaching offered by the Faculty of Education Sciences at Universidad de la Salle in Bogotá D.C. under the Didactic Materials macroproject analyzed from the research line “Educational, pedagogical and didactical learning”.
Palabras clave
Curriculum, Didactic materials, English, Rural education, Inglés, Educación rural, Didactics, Materiales didácticos, Currículo
Tipo de documento
Tesis de maestría
Licencia Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 4.0 License.
Fecha de elaboración
1-1-2018
Programa académico
Maestría en Docencia
Facultad
Facultad de Ciencias de la Educación
Citación recomendada
López Mateus, Y. C., Rodríguez Murcia, A. M., & Rodríguez Niño, N. O. (2018). Implementación de dos secuencias didácticas para la enseñanza del inglés en contextos rurales y urbanos de Cundinamarca a partir de lineamientos propuestos por el Ministerio de Educación Nacional. Retrieved from https://ciencia.lasalle.edu.co/maest_docencia/397
Publisher
Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Maestría en Docencia