Tutor 1
Muñoz Barriga, Andrea
Resumen
This paper shows the conceptual analysis of the categories derived from the project called “Characterization of academic processes of CLULS”, which was carried out by a group of teachers and students of Licenciatura en lengua Castellana, Inglés y Francés in the Sciences of Education Faculty. The project is focused on describing the teaching and learning processes developed in the Language Center of the Salle University (CLULS).
Palabras clave
Metodos de enseñanza, Evaluación educativa, Pruebas de inteligencia - Estudiantes, Cuestionarios - Competencia comunicativa
Tipo de documento
Trabajo de grado - Pregrado
Licencia Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 4.0 License.
Fecha de elaboración
1-1-2015
Programa académico
Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras
Facultad
Facultad de Ciencias de la Educación
Citación recomendada
Camargo Urrego, A. L., Suárez Caro, P. D., & Molina, J. F. (2015). Caracterización de procesos académicos de los estudiantes del cluls. Retrieved from https://ciencia.lasalle.edu.co/lic_lenguas/375
Publisher
Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras