Tutor 1

Muñoz Barriga, Andrea

Resumen

This paper shows the conceptual analysis of the categories derived from the project called “Characterization of academic processes of CLULS”, which was carried out by a group of teachers and students of Licenciatura en lengua Castellana, Inglés y Francés in the Sciences of Education Faculty. The project is focused on describing the teaching and learning processes developed in the Language Center of the Salle University (CLULS).

Palabras clave

Metodos de enseñanza, Evaluación educativa, Pruebas de inteligencia - Estudiantes, Cuestionarios - Competencia comunicativa

Tipo de documento

Trabajo de grado - Pregrado

Licencia Creative Commons

Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 4.0 License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 4.0 License.

Fecha de elaboración

1-1-2015

Programa académico

Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras

Facultad

Facultad de Ciencias de la Educación

Publisher

Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras

Compartir

COinS