Número 72 (2018)
Editorial
Artículos de investigación
Pedagogical Olympiad as a Tool to Assess Students’ Professional Training Quality
Svetlana Arkhipova, Antonina Gamayunova, Marina Lavrenteva, Natalya Minaeva y Natalya Ryabovа
Julie Ximena Meneses Alba, Katherine Osorio Castañeda y Ana María Rubio Quintero
Carbon dioxide and global climate warming: A topic to be introduced in Colombian schools
Monica Zuleta, Volker Heck, Martin Groeger y Marc Thiessenhusen
El pensamiento crítico en la enseñanza de la historia a través de temas controvertidos
Critical thinking in the teaching of history through controversial issues
Juan Ramón Moreno-Vera
¿Qué entienden los profesores chilenos por pensamiento crítico?
What do Chilean teachers understand by critical thinking?
Matías Darraidou García-Huidobro, María Karina Lozic Pavez y Sergio Galdames Poblete
Trabajo docente en la educación infantil: la participación de auxiliares de guardería
Teaching work in early childhood education: The participation of daycare assistants
Gleiciele Magela de Almeida y Valdete Côco
Liliana Villegas Roldán
Becoming a teacher: Feelings, perceptions, and procedures in school educational contexts
Harold Andrés Erazo López
Geografía crítica y pensamiento crítico
Critical geography and critical thinking
Pedro Antonio Balaguer Mora
Game-Based Learning Studies in Education Journals: A Systematic Review of Recent Trends
Ugur Bakan y Ufuk Bakan
Artículo de revista
Editors Follow
- Editor
- Daysi Velásquez Aponte